چاپ پیکسل

ساخت وبلاگ

چاپ روی لباس:

در چاپ وتبلیغات نوین گرافیک برایتولید چاپ روی لباس از طراحی ماشین آلات با کیفیت بالا استفاده می کنیم. تولید سریع به ما کمک می کند تا به صورت عمده سفارشات را انجام دهیم. کیفیت لباس های ارائه شده توسط گروهی از تحلیلگران کیفیت به سختی بررسی می شود تا بهترین کیفیت به مشتری ارائه شود.
چاپ روی تیشرت سابلیمیشن:
قابل استفاده برای تمام رنگ ها: رنگ های موجود درکاغذ چاپ با رنگ لباس ادغام می شوند.
جنس لباس که قابلیت چاپ را داشته باشد:
 لباس های پلی استر محوری: درست است که چاپ لباس فقط در لباس های پلی استر امکان پذیر است اما لباس های پلی استر که امروز می گیرید به ضخامت پلی استر دهه 70 نیست. بیشتر پارچه هایی که می بینید معمولاً از نوع پلی استر هستند و لباس های پارچه ای مانند پنبه نیز در پلی استرهای خوش آب و هوا ترکیب می شوند.

چاپ لباس دو نفره
قیمت های بالا در اجرای بزرگ: یک سفارش بزرگ چاپ لباس می تواند هزینه بیشتری نسبت به روش سنتی چاپ صفحه داشته باشد. با این حال ، حتی اگر تصعید در اجرای بزرگتر کمی گران تر باشد ، کاهش هزینه نصب باعث می شود که تصعید برای طرح های عکس واقعی یا تمام رنگی مقرون به صرفه تر باشد
چاپ روی تی شرت این روزها مرسوم و مد روز است و در طول سال توسط افرادی خریداری می شود همه گزینه های کافی برای انعکاس خلق و خوی از طریق تی شرت ها هستند زیرا آنها کاملاً سفارشی ساخته شده اند با چاپ پیام های سفارشی ، آرم ها ، تصاویر هر آنچه را که دوست دارید.
در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک یک تی شرت سفارشی با کیفیت برتر با بهترین قیمت تهیه کنید برای ثبت سفارش طرح دلخواه خود را به واتساپ 09904534705 بفرستید و یا برای هر مشاوره ای تماس بگیرید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ روی لباس شیراز, چاپ روی لباس کار, چاپ روی لباس کرمان, چاپ روی لباس کرمانشاه, چاپ روی لباس کیش, چاپ روی لباس گلستان, چاپ روی لباس نوین گرافیک, چاپ روی لباس یزد, چاپ سابلومیشن, چاپ سابلومیشن چیست؟, چاپ سابلومیشن روی تیشرت, چاپ سابلومیشن روی لباس, چاپ طرح بچه گانه روی لباس, چاپ طرح شما روی لباس, چاپ عکس دلخواه روی لباس, چاپ عکس روی لباس, چاپ لباس, چاپ لباس اختصاصی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 185 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 16:09

از چاپ روی لیوان نوین گرافیک استفاده کنید و یک پیام خاص ، طراحی سرگرم کننده یا هر دو اضافه کنید. برای تعطیلات ، برای تولد یا مناسبت های خاص ، مانند عروسی و مهمانی های مجردی ، یک عکس خاص داشته باشید و عزیزان خود را با یک هدیه دلگرم کننده خوشحال کنید. لیوان عکس همچنین می تواند یادگاری عالی برای اهدا به کارمندان و مشتریان در مراسم و جشن ها باشد.

چاپ روی ماگ
چاپ لیوان هنر ترکیب چاپ های با کیفیت بالا با استفاده از چاپگرهای فن آوری پیشرفته است که دقت بیشتری را ارائه می دهند. 
چاپ روی لیوان به عنوان هدیه به مشتریان خود یک استراتژی بازاریابی کارآمد است. لیوان های چاپی ، شامل نام تجاری ، نام شرکت ، نشان تجاری ، تصاویر ، آرم ها یا اطلاعات تماس ، می تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی خوبی برای مشتریان فعلی و بالقوه شما باشد. 
 تمایل و اجرای  در سرمایه گذاری تیم ما و جدیدترین سیستم های چاپ لیوان با صلاحیت بالا و راه حل هایی است که باور مشتریان گرامی ما را جلب کرده است. برای ثبت سفارش و مشاوره کاری با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ اختصاصی روی ماگ, چاپ اختصاصی لیوان, چاپ انواع تصویر روی لیوان, چاپ تصویر دلخواه روی لیوان, چاپ جمله دلخواه روی لیوان, چاپ حرارتی, چاپ حرارتی با طرح اختصاصی, چاپ دو طرفه روی لیوان, چاپ روی اجسام, چاپ روی پارچه, چاپ روی لباس رشت, چاپ روی لیوان, چاپ روی لیوان ارزان, چاپ روی لیوان ارومیه, چاپ روی لیوان اصفهان, چاپ روی لیوان اهواز, چاپ روی لیوان بندرعباس, چاپ روی لیوان تبریز, چاپ روی لیوان تهران, چاپ روی لیوان جادویی, چاپ روی لیوان دسته دار, چاپ روی لیوان سرامیکی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 284 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 16:53

چاپ عکس/لوگو/نوشته روی لیوان:

چاپ روی اجسام موج جدیدی در دنیای هدیه دادن است.چاپ عکس روی لیوان به عنوان هدیه  یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن اندیشیدگی به شخص است. اگر چاپ روی لیوان جادویی تغییر گرما را انتخاب کنید. این لیوان دارای پوشش ویژه واکنش گرما است. همانطور که مایع داغ به لیوان شما اضافه می شود ، تصویر به آرامی آشکار می شودچاپ روی لیوان تا حد زیادی در بازار شرکت های بزرگ محصولات تبلیغاتی نقش مهمی دارد. این مورد تبلیغاتی منحصر به فرد را می توان در هر رنگ ، متن ، تصویر قابل تصور و با دسته یا بدون آن شخصی سازی کرد.

چاپ لیوان
از چاپ لیوان سفید نوین گرافیک  استفاده کنید. مردم هر روز از لیوان و فنجان استفاده می کنند. بیشتر ما عاشق قهوه داغ ، چای یا شکلات هستیم. افرادی که لیوان چاپ زیبایی دارند احتمالاً بیشتر اوقات از آن استفاده می کنند. از این گذشته لیوان فقط لیوان است. اما اگر طرح های شگفت انگیز و دلپذیری چاپ کنید ، این لیوان ها تفاوت ایجاد می کنند.چاپ و تبلیغات نوین گرافیک دارای جدیدترین تجهیزات ، جدیدترین تکنیک های چاپ و تیمی از طراحان حرفه ای هستیم که به ایجاد طرح های زیبا کمک می کنند.اگر می خواهید یک لیوان را به عنوان یک هدیه شخصی به شخصی هدیه دهید ، همچنین اگر می خواهید تجارت خود را ارتقا دهید و می خواهید از خدمات چاپ ماگ برای اهداف بازاریابی استفاده کنید. ما آنجا هستیم تا به شما کمک کنیم
چاپ لیوان سفارشی ما را می توان با عکس ، متن سفارشی کرد یا یک پیام سفارشی و متفکرانه روی لیوان سفارشی برای دوستان ، خانواده و مشتریان قرار داد تا آنها بتوانند هر وقت قهوه یا چای را با لیوان می نوشند ، شما را به یاد آورند. برای ثبت سفارش و مشاوره محصولات با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ لیوان,چاپ لیوان تبلیغاتی,چاپ ماگ,چاپ عکس روی لیوان,چاپ روی لیوان رنگی,چاپ لیوان رنگی,چاپ روی لیوان ارزان,چاپ روی لیوان تهران,چاپ روی لیوان اصفهان,چاپ روی لیوان کرمانشاه, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 15:24

چاپ کلاه:

کلاه نوعی پوشش سر است که به طور معمول برای گرما و در صورت داشتن روبرو ، جلوی نور خورشید را از چشم می گیرد. چاپ کلاه به دلیل ظاهر زیبا و کاربردی ، به طور گسترده ای برای شخصی سازی و اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند.
اگر به دنبال راهی برای حفظ نام تجاری خود در رأس مشتریان هستید ،چاپ روی کلاه ما ابزار تبلیغاتی خوبی برای تجارت شما هستند.شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک انواع مختلفی از سبک ها و رنگ ها را برای تأمین نیازهای شما در دسترس داریم.کلاه های چاپی سفارشی هدایای عالی برای مشتریان شما نیز به ارمغان می آورند و آنها هر جا که بخواهند از مارک تجاری شما استفاده خواهند کرد.

چاپ کلاه
ایده خوبی برای یک کلاه سفارشی دارید؟
از متن شخصی گرفته تا لوگو شرکت و لوگو باشگاه ، تقریباً می توانید هر چیزی را روی آنها قرار دهید. علاوه بر این ، کلاه های سفارشی راهی عالی برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد و متحد برای گروه ها ، هم تیمی ها و همکاران است.
چاپ پرچم:
چاپ روی پرچم ایده آل برای تبلیغات روی میز ، میز کار ، میزهای کنفرانس ، نمایشگاه ها ، میز پذیرایی ، دکوراسیون دفتر ، محل خرید. چاپ روی پرچم رو میزی می توانند یک طرفه یا دو طرفه چاپ باشند.نصب آنها آسان است و دارای پایه تمیز محکم هستند. آنها ب تقریباً در هر مکانی متناسب هستند. 
برای ثبت سفارش ومشاوره با شرکت نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ همین شماره پیام بگذارید .

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ کلاه,چاپ عکس روی کلاه,کلاه با چاپ اختصاصی,چاپ لوگو روی کلاه,چاپ کلاه تبلیغاتی,چاپ کلاه رنگی,چاپ هودی,چاپ پرچم,چاپ لباس,چاپ روی لباس,چاپ هودی مشکی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 233 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 15:51

چاپ تیشرت:
شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک برای ارتقا تجارت مشاغل ، رویدادها ، لباس فرم ، کارکردهای کاری ، لباس مدارس ،  باشگاه های ورزشی و... هدایای شخصی چاپ می کنیم.
تی شرت چیزی فراتر از یک تکه لباس است. آنها می توانند یک قطعه هنری مورد علاقه ، افتخار شما در یک شرکت ، عشق به یک تیم ورزشی ، علاقه به یک گروه راک و موارد دیگر باشند.

چاپ لوگوروی تیشرت

نحوه چاپ تیشرت:
چاپ سابلیمیشن نوعی فرآیند چاپ است که از گرما برای انتقال رنگ به پارچه استفاده می کند. رنگها و تصاویر بر روی کاغذ انتقال می شوند. کاغذ و پارچه انتقال با گرما و فشار برای رنگ آمیزی پارچه پردازش می شود. با چاپ روی صفحه متفاوت است به این دلیل که پارچه پیراهن را رنگ می کنید ، به جای اینکه روی آن را چاپ کنید. به همیم دلیل کاملا قابل شستشو است.
تیم با تجربه نوین گرافیک از چاپگرهای مدرن وحرفه ای، از کیفیت چاپ و دستیابی مداوم به نتایج عالی ، افتخار می کنند! این بدان معناست که قیمت های ما در برابر شرکت های چاپی پیراهن پیراهن بسیار رقابتی باقی مانده و می توانیم  یک روزه تیشرت را تحویل دهیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ روی لباس شیراز, چاپ روی لباس کار, چاپ روی لباس کرمان, چاپ روی لباس کرمانشاه, چاپ روی لباس کیش, چاپ روی لباس گلستان, چاپ روی لباس نوین گرافیک, چاپ روی لباس یزد, چاپ سابلومیشن, چاپ سابلومیشن چیست؟, چاپ سابلومیشن روی تیشرت, چاپ سابلومیشن روی لباس, چاپ طرح بچه گانه روی لباس, چاپ طرح شما روی لباس, چاپ عکس دلخواه روی لباس, چاپ عکس روی لباس, چاپ لباس, چاپ لباس اختصاصی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 229 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1400 ساعت: 16:32

چاپ پیکسل نوین گرافیک :

چاپ روی پیکسل توسط افراد برای استفاده شخصی و همچنین تجاری استفاده می شود. آنها محبوب هستند زیرا مقرون به صرفه ، متنوع و به طور مداوم پیام را منتقل می کنند.وقتی با سایر کالاهای تجاری و هدایای شرکتی مقایسه می شوند ، به دلیل ویژگی هایی از جمله دید بالا و استفاده آسان ، از برتری برخوردار هستند. علاوه بر این ، نشان های دکمه مارک دار در مقایسه با سایر گزینه ها نسبتاً ارزان هستند.امروزه بیشتر مشاغل علاقه خود را به چاپ پیکسل نشان می دهند. آنها در کارزارهای مختلفی که شامل مبارزات سیاسی ، جمع آوری سرمایه و تولیدات است بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در این زمان رقابتی ، هر مشاغل می خواهد برند خود را تبلیغ کند و چاپ روی پیکسل به آنها برتری رقابتی نسبت به رقبا را می دهد.برای شرکت های بازاریابی ،چاپ پیکسل یک محصول ایده آل برای تبلیغ برند چه در داخل و چه در خارج از شرکت هستند. چاپ روی پیکسل فقط از نظر اندازه کوچکتر هستند ، فوایدی که ارائه می دهند بسیار زیاد است و هم افرادی که آنها را می پوشند و هم مزایایی را می بینند. به عنوان مثال ، پیکسل سوزنی که توسط نمایندگان فروش استفاده می شود به مشتریان کمک می کند تا مارک نمایندگی خود را شناسایی و به خاطر بسپارند.برخی از شرکت ها برای تمایز بین موقعیت کارمندان خود از پیکسل استفاده می کنند. آنها از رنگها ، طرح و اندازه های مختلف برای افتراق بین کارکنان خود استفاده می کنند.

چاپ پیکسل
راه دیگر برای ارتقا تجارت از طریقچاپ پیکسل ، هدیه دادن آنها به بازدیدکنندگانی است که در نمایشگاه ها و نمایشگاه ها به غرفه شما می آیند. برای استفاده از آنها به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر ، آنها را متناسب با آن طراحی کنید ،لوگو خود را چاپ کنید و از یک پیام قدرتمند (ترجیحاً روی آنها نوشته شده) استفاده کنید.
ایده های مطرح شده در بالا تنها چند نمونه در مورد چاپ پیکسل مزایای تبلیغاتی کسب و کار شما بود. همیشه به یاد داشته باشید که چاپ روی پیکسل یکی از مقرون به صرفه ترین کالای تبلیغاتی هستند.
برای ثبت سفارش و مشاوره با شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ برای ما پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ پیکسل,چاپ پیکسل سوزنی,چاپ پیکسل دسته کلیدی,چاپ پیکسل مگنتی,چاپ پیکسل ارزان,چاپ پیکسل فوری,دستگاه پیکسل زن,فروش مواد خام پیکسل, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1400 ساعت: 20:19

چاپ لیوان:

چاپ روی لیوان تا حد زیادی در بازار شرکت های بزرگ محصولات تبلیغاتی نقش مهمی دارد.
این مورد تبلیغاتی منحصر به فرد را می توان در هر رنگ ، متن ، تصویر قابل تصور و با دسته یا بدون آن شخصی سازی کرد.مردم لیوان های مسافرتی آرم دار را روی قطارها ، هواپیماها یا اتومبیل ها حمل می کنند. آنها از آنها به محل کار و بازگشت استفاده می کنند. این فقط تعداد اندکی روش برای گسترش نام تجاری شما در میان طیف گسترده ای از مشتریان است. تعداد دفعات استفاده از این لیوان های چاپی سفارشی در مقایسه با قیمت بسیار زیاد نیست.لیوان سفید به دلیل ظرافت و ظاهر افسانه ای یک لیوان بسیار منحصر به فرد است. این لیوان برای لذت بردن از نوشیدنی های گرم مانند چای یا قهوه عالی است. چاپ لیوان سفارشی اکنون بیش از گذشته آسان شده است.همانطور که شما فقط باید طرح خود را بارگذاری کنید یا می توانید طرحی را از الگوهای لیوان ما انتخاب کنید. شما همچنین می توانید ایده لیوان تصویر خود را ارائه دهید و تیم اختصاصی طراحان ما آن را به یک طرح لیوان زیبا تبدیل خواهند کرد.

لیوان سرامیکی با طراح دلخواه
چاپ لیوان سفارشی بخشی از انواع کالاهای هدیه و تبلیغاتی نوین گرافیک است. با چاپ لیوان سفارشی تمام رنگی ما اکنون می توانید خاطرات عالی و هدایای متفکرانه ای را برای خانواده ها ، دوستان و عزیزان ایجاد کنید.کیفیت عمده موفقیت چندین ساله ما تیم قدرتمندی از متخصصان کاملاً متعهد و دقیق تأسیس کرده است که همیشه آماده انجام نیازهای چاپ لیوان دائماً متغیر مشتریان ما در ایران هستند. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در تلگرام یا واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ لیوان,چاپ لیوان تبلیغاتی,چاپ ماگ,چاپ عکس روی لیوان,چاپ روی لیوان رنگی,چاپ لیوان رنگی,چاپ روی لیوان ارزان,چاپ روی لیوان تهران,چاپ روی لیوان اصفهان,چاپ روی لیوان کرمانشاه, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 15:29

کیفیت عمده موفقیت چندین ساله ما تیم قدرتمندی از متخصصان کاملاً متعهد و دقیق تأسیس کرده است که همیشه آماده انجام نیازهای چاپ لیوان دائماً متغیر مشتریان ما در نوین گرافیک هستند. ما مجموعه بزرگی از خدمات چاپ لیوان تبلیغاتی و سفارشی در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک داریم که لیوانهایی متناسب با نیازها و بودجه مشتری دارد.

لیوان های قهوه به طور مکرر توسط همه ما استفاده می شود ، از یک خانم خانه دار گرفته تا یک بزرگ بازرگان.این لیوان ها می توانند در اندازه ها ، شکل ها ، مواد و طرح های مختلفی باشند و هر کسی یکی را که بیشتر دوست دارد انتخاب کند. شخصی به انتخاب چه فنجانی اهمیت نمی دهد در حالی که افراد دیگر ممکن است به انتخاب آن توجه زیادی داشته باشند.

لیوان های قهوه چاپی سفارشی می توانند هر آنچه را که می خواهید ، از عکس های شخصی شما گرفته تا آثار هنری و نقل قول های الهام بخش ، را روی لیوان چاپ کنید.

چاپ لیوان

چاپ لیوان تبلیغاتی:

ارائه لیوان به عنوان هدیه به مشتریان خود یک استراتژی بازاریابی کارآمد است. لیوان های چاپی ، شامل نام تجاری ، نام شرکت ، نشان تجاری ، تصاویر ، آرم ها یا اطلاعات تماس ، می تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی خوبی برای مشتریان فعلی و بالقوه شما باشد.

چاپ لیوان یک ابزار تبلیغاتی عالی است. هر محصول و خدماتی را می توان به گونه ای تبلیغ کرد. به عنوان مثال ، اگر یک سالن زیبایی دارید ، می توانید لیوان تبلیغاتی مخصوص سالن خود را تهیه کنید ، شامل رویه هایی که انجام می دهید یا سایر اطلاعات مفید. علاوه بر این که توسط مشتریان برای نوشیدن قهوه استفاده می شود ، چنین لیوانی نیز یک تزئین جالب برای سالن شما خواهد بود.

برای ثبت سفارش چاپ لیوان نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ لیوان,چاپ لیوان تبلیغاتی,چاپ ماگ,چاپ عکس روی لیوان,چاپ روی لیوان رنگی,چاپ لیوان رنگی,چاپ روی لیوان ارزان,چاپ روی لیوان تهران,چاپ روی لیوان اصفهان,چاپ روی لیوان کرمانشاه, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 264 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 16:00

اگر شما در یک کارزار انتخاباتی کار کرده اید یا اگر واحد دانشگاهی یا محل کار شما شعاری دارد که می خواهد شما آن را بخاطر بسپارید ، احتمالاً شما باچاپ روی پیکسل  روبرو شده اید.می توانید آن را روی شخص خود بپوشید یا از آن به عنوان لوازم جانبی استفاده کنید.با چاپ پیکسل جمله ای را بیان می کنند که به سختی می توان از آن چشم پوشی کرد.

چگونه با چاپ روی پیکسل تبلیغ کنید؟

چاپ پیکسل می توانند یک محصول تبلیغاتی یا بخش تبلیغاتی موثر باشند.ین هزینه ای است که یک شرکت برای دستیابی به هر شخص هزینه می کند. یک مطالعه انجام شده در مورد اثربخشی محصولات تبلیغاتی نشان داد که وقتی مشاغل از محصولات تبلیغاتی برای تبلیغات استفاده می کنند ، در مقایسه با سایر اشکال کمپین های سنتی ، بازدهی بهتری از پول خود دریافت می کنند. دلیل این امر این است که هر کاربری که می خواهد از کالای تبلیغاتی استفاده کند ، یک بیلبورد پیاده روی است که دامنه وسعت بیشتری دارد.

چاپ پیکسل

انواع پیکسل

پیکسل ها از لحاظ شکل هندسی نهایتا ۴ نوع دارند. پیکسل های مربعی، پیکسل های مستطیلی، پیکسل های بیضوی و پیکسل های دایره ای شکل.

 

در این بین پیکسل های دایره ای شکل بیشترین طرفدار را در نوین گرافیک دارند.

 

از لحاظ ساختار هم پیکسل ها عموما  از ۴ بخش کلی تشکیل می شوند که توسط دستگاه به هم پرس می شوند:

 

- قسمت رویی

 

- قسمت پشتی

 

- طرح مد نظر

 

- طلق رویی

 

 علاوه بر تفاوت پیکسل ها از لحاظ هندسه ی کلی ( مربع، مستطیل، بیضی و دایره) از لحاظ سایز هم با هم تفاوت دارند. بطور مثال در نوع دایره ای، انواع پیکسل ها با قطر زیر موجود می باشند:

 

- ۲۵ میلی متری

 

- ۳۲ میلی متری

 

- ۳۷ میلی متری

 

- ۴۴ میلی متری

 

- ۵۸ میلی متری

 

- ۷۵ میلی متری

 

 بسته به اینکه طرح شما چیست و در کجا و به چه شکل مورد استفاده قرار می گیرد، سایز مورد استفاده می تواند فرق کند. ولی به طور کل سایز های ۴۴ و ۵۸ بیشترین طرفدار را دارند.

مهم ترین اصول کارشرکت نوین گرافیک  رضایت شما مشتری عزیز از قیمت و کیفیت است.برای ثبت دسفارش و مشاوره با شماره 09904534705 تماس بگیرید در در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ پیکسل,چاپ پیکسل سوزنی,چاپ پیکسل دسته کلیدی,چاپ پیکسل مگنتی,چاپ پیکسل ارزان,چاپ پیکسل فوری,دستگاه پیکسل زن,فروش مواد خام پیکسل, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 177 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 20:43

چاپ عکس/لوگو/نوشته روی کلاه:

شرکت جاپ و تبلیغات نوین گرافیک  با استفاده از پیشرفته تریندستگاه های چاپ روی اجسام  با استفاده از گرافیک هنری پیشرفته ، امکان تبدیل سریع ، مقرون به صرفه و دقیق لوگو تجاری ، کارهای هنری و متن های عالی را به سفارشی برتر ارائه می دهیم.کلاه های سفارشی یکی از محبوب ترین انواع پوشاک تبلیغاتی هستند ، زیرا کلاه ها یک ابزار تبلیغاتی موثر هستند: نام تجاری شما فقط با یک کلاه صدها بار دیده می شود. این را با تعداد کلاهایی که خریداری و توزیع می کنید ضرب کنید ، و نام تجاری شما فقط با یک سفارش کلاه تبلیغاتی فوق العاده جلوه می کند.
علاوه بر این ، کلاه های هدیه همه کاره هستند. این کلاه ها هم برای رویدادهای قدردانی از کارمندان و هم برای اهدا کنندگان مشتری ایده آل هستند. کلاه با آرم مدرسه برای تیم های ورزشی ، رویدادهای ویژه یا یک باشگاه تقویت کننده عالی است.
از آنجا که مردم اغلب کلاه می پوشند و آنها را سالها نگه می دارند ، چاپ لوگو روی کلاه  ایده خوبی به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی بلند مدت شما است.

چاپ کلاه
چاپ وتبلیغات نوین گرافیک  در همه محصولات بهترین خدمات ، چاپ را ارائه می دهیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ کلاه,چاپ عکس روی کلاه,کلاه با چاپ اختصاصی,چاپ لوگو روی کلاه,چاپ کلاه تبلیغاتی,چاپ کلاه رنگی,چاپ هودی,چاپ پرچم,چاپ لباس,چاپ روی لباس,چاپ هودی مشکی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 351 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 18:55

چاپ انواع لباس:

چاپ وتبلیغات نوین گرافیک روشی مقرون به صرفه را برای بازاریابی تجارت یا رونق بخشیدن به رویداد خود را با چاپ ارزان قیمت تی شرت و چاپ لباس نیز ارائه می دهد.شاید شرکت شما به پوشاک شرکتی نیاز دارد؟ شاید تیم ورزشی شما نیاز به لباس فرم مسافرتی داشته باشد؟ یا شاید دوست دارید تی شرت های چاپی به راحتی همه افرادحضور دارند شناسایی کنید؟ این که آیا شما برای کسب و کار ، ورزش ، تفریح ​​، جمع آوری کمک مالی یا یک رویداد خاص به چاپ روی لباس نیاز دارید ، ما می توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم.

چاپ طرح دلخواه روی لباس

روش چاپ لباس در نوین گرافیک:

چاپ سابلیمیشن فرآیندی است که می توانید طرح های خود را بر روی یک کاغذ مخصوص انتقال و به لباس انتقال دهید که سپس از بالای لباس پوشانده می شود و طرح روی محصول منتقل می شود.این روش برای چاپهای سرتاسری استفاده می شود و حداقل سفارش نامحدود است.

برای سفارش امروز چاپ روی تیشرت خود کافیست لوگو موردنظر خود را  ، طرح یا عکس خود را انتخاب کنید و برای ما بفرستید.

 

چاپ با کیفیت بالا برای تی شرت های سفارشی و طیف گسترده ای از لباس تضمین شده است. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ روی لباس شیراز, چاپ روی لباس کار, چاپ روی لباس کرمان, چاپ روی لباس کرمانشاه, چاپ روی لباس کیش, چاپ روی لباس گلستان, چاپ روی لباس نوین گرافیک, چاپ روی لباس یزد, چاپ سابلومیشن, چاپ سابلومیشن چیست؟, چاپ سابلومیشن روی تیشرت, چاپ سابلومیشن روی لباس, چاپ طرح بچه گانه روی لباس, چاپ طرح شما روی لباس, چاپ عکس دلخواه روی لباس, چاپ عکس روی لباس, چاپ لباس, چاپ لباس اختصاصی, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 19:23

چاپ لیوان تمام رنگی:

از چاپ لیوان سفید نوین گرافیک  استفاده کنید. مردم هر روز از لیوان و فنجان استفاده می کنند. بیشتر ما عاشق قهوه داغ ، چای یا شکلات هستیم. افرادی که لیوان چاپ زیبایی دارند احتمالاً بیشتر اوقات از آن استفاده می کنند. از این گذشته لیوان فقط لیوان است. اما اگر طرح های شگفت انگیز و دلپذیری چاپ کنید ، این لیوان ها تفاوت ایجاد می کنند.همچنین می تواند به عنوان یک هدایای شرکتی مورد استفاده قرار گیرد. لیوان ها یک هدیه عالی هستند زیرا بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرند و لوگو یا مارک شما به طور مداوم در معرض نمایش قرار می گیرد. با دادن لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی ، تجارت خود را تبلیغ کنید یا برند خود را با لیوان های شرکت تبلیغ کنید. ما همچنین می توانیم نام های فردی را روی هر لیوان چاپ کنیم - این درخواست محبوبیت بیشتری پیدا می کند زیرا دارای زاویه شخصی نسبت به مارک تجاری شما است و بسیاری از افراد لیوان مخصوص به خود را در محیط دفتر ترجیح می دهند. 

چاپ لیوان

شرکت چاپ وتبلیغات نوین گرافیک  با انواع مختلف لیوان های طراحی شده مانند لیوان شخصی ، لیوان چاپل وگو، لیوان چاپ عکس ، لیوان جادویی ، لیوان چاپ شده با نام ، لیوان قهوه سفارشی ، لیوان چاپی ، چاپ عکس روی لیوان ، چاپ لیوان سرو کار داریم.

لیوان قهوه جادویی چاپی سفارشی؟ بله ، وقتی چیزی داغ را درون آن بریزید ، این طرح در بیرون ظاهر می شود. جادویی ، مگر نه؟ مشتریان شما آن را دوست خواهند داشت. این یک گزینه مناسب هدیه دادن برای همه موارد است.

لطفاً بخاطر داشته باشید که ما فقط لیوان را چاپ نمی کنیم بلکه کالاهای تبلیغاتی دیگری را نیز چاپ می کنیم. این موارد و سایر موارد مشابه را می توانید در سایت یا اینستاگرام نوین گرافیک تماشا کنید برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در تلگرام یا واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل...
ما را در سایت چاپ پیکسل دنبال می کنید

برچسب : چاپ وتبلیغات نوین گرافیک ,چاپ اختصاصی لیوان, چاپ انواع تصویر روی لیوان, چاپ تصویر دلخواه روی لیوان, چاپ جمله دلخواه روی لیوان, چاپ حرارتی, چاپ حرارتی با طرح اختصاصی, چاپ دو طرفه روی لیوان, چاپ روی اجسام, چاپ روی پارچه, چاپ روی لباس رشت, چاپ روی لیوان, چاپ روی لیوان ارزان, چاپ روی لیوان ارومیه, چاپ روی لیوان اصفهان, چاپ روی لیوان اهواز, چاپ روی لیوان بندرعباس, چاپ روی لیوان تبریز, چاپ روی لیوان تهران, چاپ روی لیوان جادویی, چاپ روی لیوان داخل ودسته رنگی, چاپ روی لیوان دسته دار, چاپ روی لیوان سرامیکی, چاپ روی لیوان سنندج, چاپ روی لیوان شیراز, چاپ روی لیوان شیشه ای, چاپ روی لیوان فوری, نویسنده : بهار novingraficno بازدید : 216 تاريخ : شنبه 1 خرداد 1400 ساعت: 19:43

لینک دوستان

خبرنامه